
Seasoning your life: Een slogan met boodschap
Helpt mensen overal ter wereld, te genieten van de vreugde van het leven
Seasoning your life is onze internationale bedrijfsslogan. De reden hiervan is dat Kikkoman een 300 jaar oude Japanse brouwtraditie van sojasaus combineert met een moderne en gezonde levensstijl. Onze merkbelofte luidt ‘De wereld met het plezier van eten vullen’ en dat is precies, wat Kikkoman doet.
Het is een populair, zeer gewaardeerd en natuurlijk gebrouwen aroma, welke een aanvulling is voor de keukens in vele verschillende landen. Natuurlijk gebrouwen sojasaus biedt dankzij zijn volle aroma en de Umami-componenten een heel bijzondere smaakbelevenis.
Kikkoman helpt mensen overal ter wereld, het plezier van het leven te genieten en stimuleert de internationale uitwisseling van de eetcultuur. Dit is een zeer belangrijk aspect van onze bedrijfsfilosofie; naast de verbruikersoriëntatie en uitstekende kwaliteitsstandaarden.
Uitgaande van deze filosofie zijn de merkproducten van Kikkoman bekend vanwege hun uitstekende kwaliteit en hun unieke smaak.
