Kikkoman presenteert zijn nieuwe website

Januari 2020. Een overzichtelijke structuur, een uitnodigend design en bewerkte inhoud: zo presenteert de pan-Europesewebsite van Kikkoman zich per direct op het World Wide Web.

Met de omvangrijke herlanceringvan de website voor 17 landen reageert de Japanse marktleider voor sojasaus op de veranderende behoeften van gebruikers en de toenemende digitale trends op de Europese markt. Voor de meer dan 1,5 miljoen website-bezoekers per jaar betekent dit een geoptimaliseerde belevenis voor de gebruikers met precies de onderwerpen die zij willen zien: recepten, kooktips, food-inspiratie en natuurlijk alles rondom het passende aroma met het gevarieerde saus-assortiment van Kikkoman. Dankzij de intuïtieve bruikbaarheidkomen nieuwe bezoekers en trouwe fans van de website beiden aan hun trekken. Beproefde categorieën zoals de Kikkoman-receptenverzameling en kennis rondom het onderwerp sojasaus werden via de menupunten ‘Recepten’ en ‘Kikkoman & Soy Sauce’ zinvol geïntegreerd in de nieuwe site en spannende food-inspiraties vinden de gebruikers in de toekomstin het goed geplaatste food blog. Helemaal nieuw: hier in onze rubriek ‘News’ vindt u steeds helemaal actueel wat voor nieuwtjes er bij Kikkoman zijn. 

Het is dus de moeite waard om even een kijkje te nemen! Overtuig uzelf en neem een kijkje op onze nieuwe website.